valborg,

lite sen uppdatering xD
Hade faktiskt nästan glömt bort att jag börjat blogga igen :/ my bad.
Lite bilder från valborg kanske?
Hade en sjukt bra kväll med sjukt awsome folk :)
& ingen bakfylla dagen efter! Livet känns bra ;) haha!

Imorgon blir det skola, där jag förmodligen kommer få en massa skäll..
Aja, jag för faktiskt skylla mig själv!
Nu ska jag kämpa på med skolarbetet den sista månaden & sedan ta studenten med så bra betyg jag bara kan få!
Det är planen ialla fall :D

Valborg spenderades först hos Daniel med grillning och dricka. Sedan rörde vi oss vidare till Jonas för lite mer dricka innan vi begav oss av till Ge-spot :) Skönt att man har lite pengar kvar! Måste ju köpa vita klackskor till studenten :)










Kommentarer
Postat av: Sandra Is The Shit!

Haha jag glömmer också bort i bland att du har börjat blogga xD Men glöm inte helt bara! <3<3

2010-05-05 @ 09:02:48
URL: http://ensandran.blogg.se/
Postat av: froidan

<3<3

2010-06-16 @ 09:21:16
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0