Nora helg,

I helgen var man och hälsade på hos storasyster Sandra <3
Hade en riktigt skön helg, MEN - solen kunde ha varit lite mer social!!!

Åkte dit vit som snö och kom hem med en chokladbrun "bränna" (A) HAHA, brun utan sol <- speciellt Sandras speciella b.u.s, var SKITBRA! Vill helst vara naturligt brun, men vem orkar sola? eller frågan kanske ska vara, HUR kan man sola när solen inte vill komma ut och leka?

Lite bilder från helgen.
Nu får vi se hur länge jag orkar blogga .. :p
ska göra mitt bästa! I promise <3


<3


bild innan bussen hem,


SUPERGOD tacos + systers drog - avokado xD


min fina giraffmugg som köptes på LM i Nora <3 :D

Kommentarer
Postat av: Molly

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-08 @ 11:52:16
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Molly

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-08 @ 11:52:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0