torsdag .

hejsan :)

trött idag elr vad ?! vad tänker man på torsdagar ?
- bara en dag kvar sen är det FREEEDAG!! haha
nerå . har iaf varit i skolan idag , vilket är ett mirakel . sov typ under frukosten imorse, med kaffemuggen i handen xD
men vaknade till under idrotten lite senare . jag & emilia spelade badminton :) det var skitkul!! :D & snacka om att vi var bäst! haha! sen blev det någon svenska lektion innan lunch & skoldagen avslutades med religion klockan 2 .
min lärare sa att jag låg lite efter . så hon gav mig en muntlig varning , ist för en skriftlig .
har tills nästa vecka på mig att göra klart allt jag ligger efter med :/ orka . JAG KAN INTE GÖRA LÄXOR HEMMA! finns för många hinder överallt. tv, dator, kaffebreak.. tiden bara flyger iväg! men jag fårla tvinga mig själv.
för jag orkar inte ha en skriftlig varning i min mapp !! då dras det upp under nästa kvartsamtal & blahblahblah!
aja , ska sköta mig iaf!!

blev kaffe ofc när jag kom hem idag :) sen har jag bara glott lite tv .
nu ska jag kanske läsa lite i en bok jag haft liggandes hemma (:
om jag hittar den (a) xD ska städa ngndag också :)

imorgon blire en underbar efterlängtad dag med lööv :) det var längesen vi umgicks, bara vi två :(
what happened ?

emelie & emelie :)

ha en trevlig dag (:
pusssssss*


Kommentarer
Postat av: Sandra♥

Ne men jag kan ju kolla på någon video :) sen :)

men kom på kaffe någon dag! <3<3

2009-03-05 @ 16:42:17
URL: http://ensandran.blogg.se/
Postat av: Sandra♥

Ne men jag kan ju kolla på någon video :) sen :)

men kom på kaffe någon dag! <3<3

2009-03-05 @ 16:42:18
URL: http://ensandran.blogg.se/
Postat av: Sandra♥

Ne men jag kan ju kolla på någon video :) sen :)

men kom på kaffe någon dag! <3<3

2009-03-05 @ 16:42:30
URL: http://ensandran.blogg.se/
Postat av: Sandra♥

haha oj, men det gick inte att kommentera först. Ja kom i helgen då :) <3<3 LOVE

2009-03-05 @ 17:26:42
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0