new moon (:

yay :) igår fick man äntligen fortsättningen till twilight boken, new moon, i brevlådan :p
har redan skickat efter de 2 andra efter denna :) jag började läsa igår, kanske läste i 3 timmar & hann klart 200 sidor ... i know :p hahahah, men den är så jääävla brrraa :D om ni har sett filmen, så rekommenderar jag stort att ni läser twilight boken, för den är MYCKET bättre än filmen, sedan lovar jag att ni vill fortsätta med resten av böckerna :)

kul det kommer vara att ha alla 4 hemma :) <3333

aja, nu har jag tagit en huvudvärkstablett, pga åskavädret & luften :/
så ska lägga mig bekvämt i sängen om en stund och läsa vidare i new moon :) elr som den heter i sverige "När jag hör din röst" .. yeah, sverige sucks ..

new moon - när jag hör din röst

pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0