tewsdawg

hallihallå ,
har slutat skolan för dagen nu & väntar på att bussen ska komma .
skööönt med tidiga dagar :P
haha , jag har typ 3-4 saker från samhäll som jag måste jobba klart med :)
och sen på måndag har vi ett , nej inte ett , två , nej inte två , utan TRE prov i målarlära :O :P
ska bli kul och se vad jag kan . men jag ska iaf plugga skiten ur mig i helgen , för om man inte klarar provet så får man inget betyg i måleri i ettan :S så , LOTS OF PRESSURE!! xD

idag ska jag vara med malin & angelicah .
malin kommer hem till mig lite senare , för hennes käre bror tofflan fyller år idag :D
grats , <3
och angelicah kommer till mig vid två tror jag ? :P
ska bli kul att vara med mina älsklingar igen , <3
känns som om det var 1000 år sen sist :'(


aja , bussen går om 30 minuter typ , och jag kanske ska kolla om jag hinner göra ngt samhäll arbete nu :P

C ya , <3

image107           <---- LOVE YOU <3

Kommentarer
Postat av: F r i d a

Ja, det är inge vidare kul du :P
Saknar dig med (hjärta) PUSS!

2008-05-14 @ 12:23:34
URL: http://froidans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0