mys med brudarna, <33

hejsan .
igår hade vi som sagt tre prov i måleri som gick sådär . hoppas att man klarar det :)

när vi hade slutat efter sista provet sp kom malin & angelicah till min skola & mötte mig :)
sen tog vi 13.17 bussen hem till kumla , där vi hämtade money hemma hos mig :P
det tog ett tag , för jag var lite seg ;)
sen handlade vi COOKIES & CREAM CHEESE CHIPS <333
och en cola att dela på ;) haha ,
det blev inget kaffe igår . men det var mys iaf :) satt och snodde musik från varandras mobiler som vanligt :P

på fredag kommer familjen stenånger/mathisen till kumla , <3333
ska bli så kul att se er . och ikvälls blire väl despan .

C ya , <3

        - muuuuuums <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0