hey ppl <3

idag vaknade jag och agnes vid halv fyra :P hahaha , lite sega vi var imorse innan vi somnade :)  - (halv åtta)
hon var så övertrött & skrattade åt ALLT ! lol :)
vi såg iaf klart på Never Back Down , & we loved it ..
Hon ska sova här inatt igen & tonight we're gonna watch step up 2 the streets :) som är en av, if not THE favourite film jag någonsin sett <3
Malin kom hit förut också , efter att hon firat mickes födelsedag , grattis till han :)
hon hade på sig sina bruna linser och såg sött läskig ut :D hahah <3
& william var lika söt som vanligt när han sprang omkring med sin lilla mjölkflaska xD

agnes & me <3   malin med bruna linser :)  william , i sängen med mjölkis ..

haha , märkte ngt kul förut när jag var inne på kenzas sida ..
att hon liknar Willa Holland (Kaitlin Cooper från OC) skitmkt . hittade kanske inte de bilder som liknade varann mest , men jag tkr att man ser en likhet emellan dom iaf :)


kenza & willa holland .   visst är dom iaf lite lika ? :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe, ja det är inte alltid som jag orkar träna heller :P det går upp och ner



tack desamma :)

2008-06-29 @ 20:15:03
URL: http://likedelicious.blogg.se/
Postat av: Diana

ja dom va faktiskt rätt lika!

2008-06-29 @ 21:21:57
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: helene

njaaa.. kenza är snyggare hehe

2008-06-30 @ 15:52:45
URL: http://helenelingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0