Kylig tisdagsmorgon ,

Hejs,

Detta är då min blogg :) Har inte orkat göra en tidigare , har ju inte internet hemma nu & en blogg ska man ju skriva i varje dag .. Men men , jag får väl skriva när jag har tid , sitter ju varje morgon i skolan iaf :)

Så , imorse var bussen PROPPFULL , vi åkte första örebro bussen som genast blev full & sedan stannar den andra bussen på vägen & alla i den får då hoppa över till våran buss :S asmånga fick stå & allt ...
Jag satt iaf :) Men man har ju medlidande till de som fick stå ;)

Har lektion snart , matte .. måste jobba ikapp med typ 28 tal elr ngt , har ju varit sjuk . :S
Men det går nog bra , får vara duktig och ta med mig boken hem idag :)

C ya , <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0