farfar , <3

kom typ nyss hem ifrån kyrkan , där vi var och såg på farfar .
hade hjärtklappning & var jätte nervös när vi skulle gå in .. killen som var där med oss sa att det var en slaggs hall först och sen skulle vi se farfar liggandes finklädd i kistan med en bild på farmor på bröstet & att hans mun fortfarande var lite öppen ..
Men sen när vi går in (frida går först , sen jag) så är vi inte alls beredda , för kistan står typ framför dörren & man ser farfar direkt när man kommer in genom dörren ... vi började gråta på en gång . det var så jvlans jobbigt ,.
men vi fick vårat farväl ,

Farfar jag saknar dig . <3

justja , såg emilia när hon sjöng nyss .. skitbra är hon ! <3<3

Frida åker hem ikväll , ville att hon skulle stanna tills imorn , men hon saknar ju sin bebis ;/ :) ska kolla på tv , sen somna tidigt ikväll , en dag till imorgon i skolan sen får man äntligen sova ut .. förra lördagen sov jag i tretton timmar , skulle varit mer om inte malin ringt och väckt mig :D men men , 

 C ya , <3


Kommentarer
Postat av: Ulrika Jansson

Ucsh jag vet sånt är jobbigt men hoppas det gick bra endå. :)

2008-01-25 @ 09:16:48
URL: http://http://ulrika20.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0