Emelie Lööv Holmström ,

Du ville ha en egen video , men ist får du ett alldeles eget blogginlägg :)
Du finns alltid här för mig , det vet jag .
Kungemelie , hon den där glada tjejen som var rädd för mig i början av sjuan :D
Hon som SLET stenhårt med att träna familjen till att beté sig "normalt" när jag för första gången skulle komma hem till henne ..
Hon som alltid kan få mig att skratta , även om jag är ledsen :)
Hon som skulle imponera på mig & hoppa över ett dike , men landade med ansiktet först i "skiten" och kom inte upp xD
Hon som alltid skjutsar omkring mig på sommaren på hennes orangea/eldiga moppe :)
(och cross)
Hon den där speciella tjejen som alltid kommer att finnas i min själ .
Emelie & Emelie , vi är så lika på så många olika sätt ..

Ville bara säga att jag älskardigmassor , <3<3<3
Best Friends For Life <3

image22

Kommentarer
Postat av: emelie

älskar dig mest gumman, <3

2011-01-27 @ 01:31:44
URL: http://kungemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0