våt och smetad .

hejs ..
kom nyss tillbaka till skolan , har varit på hälsokliniken och pratat med våran skolsköterska :)
jag fick cykla i SPÖREGNET & när jag kom fram såg det ut som om att jag doppat  huvudet i en hink med vatten :P haha . helt dyngsur .. håret var helt slickat på huvudet och mitt smink hade kletat sig & lämnat stora fläckar här och var :( 
det skulle ta en halvtimma egentligen, men vi satt och prattade i en och en halv timma :P haha
vi har bestämt oss för att ändra mina frukostvanor :) jag ska äta mer frukost , så att jag inte kommer vara trött & ha huvudvärk jämt .. hon trodde nästan att jag hade dåligt blodsocker :S
aja , så jag ska äta bättre i 3 veckor och sedan mejla henne och keep her posted :P yeye ..


vill hem nu, men den vanliga bussen gick ju halv fyra & det var då vi blev klara, så jag måste ta halv fem bussen :(
missar oc , och jag som verkligen ville se det avsnittet :( om det är det avsnittet jag tror :)


C ya , <3

  
image89

Kommentarer
Postat av: Clara

hahah, tur att det inte var till ett brölopp eller liknande du cycklade till iallfall,XP

2008-04-14 @ 16:37:40
Postat av: maya

gör du? :D haha tack så söt :D

2008-04-14 @ 17:15:35
URL: http://www.maayaas.blogg.se
Postat av: Fridamamman

nej vad jobbigt att cykla i regn :P hehe stackars syster! Jaa, börja ät bättre så du mår bra (hjärta) Älskar dig !

2008-04-14 @ 20:21:09
URL: http://froidans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0