sunday ^^

uuugh :)
vrf är det redan söndag idag !? tiden har gått alldeles för fort :/
känns som att jag inte gjort ngt speciellt på de här 4 dagarna, förutom när jag var ute med m, f & kidsen ..
ska iaf försöka fixa en uppdatering på word senare, så att jag kan skriva klart min uppsats, som skulle varit inne i onsdags (a) crap . känns så stressigt och bleh ! på torsdag & fredag så blire vandring i skogen med skolan :/
3 mil ska vi gå , och sova över i ngn stuga .. låter ju toppen :/ och jag är 79% säker på att jag kommer ha "min vecka" då, så UGGH!! okej , lite negativt inlägg idag :D HAHA , sorry .

vaknade vid 1 idag, gick upp och gjorde lite cappuccino eftersom kaffet var slut . men det är verkligen inte samma sak att vakna med cappuccino, hur gott det nu än må vara . det ska vara kaffe när man vaknar!! så jag gjorde iordning lite, sen i väntan på att det skulle bli klart, så diskade jag lite och städade i köket (för jag är bara så himla snäll xD) haha

nu sitter jag iaf här med mitt kaffe :p det smakar godare nu pga min snälla gärning ;) LOL
ok, försökte ta lite bilder på tatueringen förut :p gick lite bättre än de jag la in sist :D & så kommer det lite bilder på mina systersöner :) för dom är bara försöta!! :p

pussss

     

Kommentarer
Postat av: sara

Verkligen, haha jag blev helt jävla rädd , men blev så otroligt glad när folk ställde upp, och tack så hjärtligt

2009-05-24 @ 19:20:57
URL: http://saralesanifarid.blogg.se/
Postat av: sara

Hahah så sant så, och ja , det tackar vi gud för att det aldrig hänt dig. Men musik är som skönast när det är högsta volym, det finns nog inget bättre då.

2009-05-25 @ 10:13:03
URL: http://saralesanifarid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0