i needed a break !

livet känns underbart nu :D HAHA
har sommarlov i 2 härliga månader :p som såklart kommer att flyga förbi som vanligt . men iaf :) det blir mkt sömn och sena kvällar .. ok ? för det gick säkert ihop :D hahah
allvarligt . inne på 3e muggen kaffe , så känner mig lite hyper nu :p på ett bra sätt ..

har egentligen inget spec att göra idag . systerfrida frågade om jag ville gå ut och leka med william idag , klart jag vill . men jag orkar faktiskt inte vara ute . för ugh , kyla :/ så det får bli en annan dag då det förhoppningsvis är varmt :) nu känns datorn snabb och bra igen, fick starta om den för den hade varit på hela natten och laddat lite :D ska glo på lite 90210 ikv, ÄLSKA det programmet :p så barnsligt men underbart xD

nu blire väl att fylla på kaffet igen :p sen försöka göra klart ngn video :) har ju 3 som jag måste göra klart , till vinnarna från min tävling :D aja , kanske skriver några rader senare , elr imorn :) ska sköta mig nu :p

puss på alla

grabbarna och emelie lööv <3
skolavslutning i regnet :D
boysen & lööv :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0