segast i stan !

hejs :)

okej så först ville jag bara be om ursäkt för att jag blivit så sämst på att skriva i bloggen :/
vet faktiskt inte vrf :S brukade alltid vakna upp på mornarna och det första jag tänkte på var , nu ska jag skriva i min älskade blogg ! men nu när jag vaknar vill jag bara somna om igen :( haha , det är rätt komiskt i det där mer tummen ner hållet ! (för det där gick ju säkert ihop!) HAHA

vaknade för någon timma sen . har varit så skönt att kunna sova ut nu idag & igår . det känns verkligen som att det är söndag bara för att jag var sjuk igår & har lurat till mig en extra sovmorgon . elr ah , inte lurat till mig när jag faktiskt är sjuk :)

men det ska bli skönt att gå till skolan på måndag & måla elr vad vi nu ska göra . har lite skolarbete som jag behöver göra typ idag elr imorn . men jag känner mig själv och är faktiskt rätt osäker på om jag kommer göra det . kanske gör det i skolan ! men då är det inlämnat försent ! SKIT ! aja ,
ska dricka upp min goda goda goda kaffe nu och sen fortsätta på min video  :)
lägger upp dom där bilderna från när jag jobbade i skolan i veckan . blev ju aldrig av då :/ hah


C ya , <3

en halv spacklad vägg (by moi) och emilias fina peacetecken !   emilia & emelie jobbar på för fullt!   pose , i målarkläder :D hahahah  spackel , <3  emelie spacklar högst upp på väggen där jag inte nådde . 1orna hade våra riktiga bockar :/ :)  mums ,

haha , blev en kaffebild också ! :)
(håll pilen på bilderna för att läsa vad de heter)

Kommentarer
Postat av: alec

fint det blir gumman :)

ja lite konstig vecka, men nu mår jag bra :) såå skönt efter en stunds dåligt mående... !! när är ni klara dÅ?



Puss gumman

2008-09-13 @ 17:15:50
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: alec

tjingelingen och godmorgon :) göra idag då?

2008-09-14 @ 11:00:24
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: jenna

när de e höst och mörkt länge så blir man lätt tröttare.

2008-09-14 @ 20:08:14
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: alec

haft en bra helg?? kram

2008-09-15 @ 13:04:38
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0