tjenixen .

hellu .
skola idag , jobbade stenhårt i verkstaden (a)
orkar verkligen inge mer , kände att jag var ovanligt trött idag :/
men men , ska jobba imorgon igen & då blire nya tag med mer energi :)
tror att lillen kan vara skälet till att jag varit mer tröttare denna vecka :P
men det gör inget , för jag skulle kunna vara så här trött jämt , bara du var hos mig :)

i helgen hare varit underbart , med wille & frida i kumla <3
vart ute och lekt med honom , och varit inne en massa ..
kollat på step up 2 the streets  (som typ är min favoritfilm) några gånger..
och så såg jag en aspsycho film , [rec] <- den hette så tror jag . blev typ rädd ibland :P
det var en spansk zombie film . men den var bra iaf ..

gjort några videor på wille & några ifrån step up 2 the streets , men stefan glömde ju routern så vi har inte haft internet hemma :/ ska ladda upp dom på youtube när jag är i arboga ? elr nått :P

aja , ska hem med bussen om 20 minuter :P

C ya , <3

image121   
 chase & andie <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

:o) Hoppas du får en fortsatt fin dag !

http://blooondiiie.blogg.se

2008-05-28 @ 15:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0