tuewsday

hello ppl .
engelsk jag känner mig idag :D hahaha


frida & william åkte hem för några timmar sen . papi & jag följde med dom till tåget & hjälpte till med att bära upp vagnen och så .. sen åkte jag och han till sveas där vi satt i solen & käkade mjukglass :) haha ,
när vi kom hem så var malin där :D yay . böt om till mer sommriga kläder :) innan vi gick ut på en liten promenad :D haha . slutade med att vi också satt i solen på sveas , men utan glass & istället en varsin flaska cola ..


finns typ inget att göra nu när det är så tomt och tyst hemma . saknar verkligen er redan <3

fårse om jag orkar städa senare :D haha , men lovar inget   ;)

C ya , <3

malin på sveas

Kommentarer
Postat av: emy

Sv; haha, jo precis. ;p :) jag brukar ha en massa pepsi med så jag kan svalka av mig ^^ brukar faktiskt få mig o stanna kvar längre. :D



tack! :)

2008-07-01 @ 19:23:47
URL: http://writtenbyemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0