seg söndag :(

hej folk :)

segastdag idag . vaknade vid tre & duschade :D haha , var så seg att en dusch var det enda som skulle väcka mig ! :)

ska kolla in ngn film som jag tankat klart idag . men annars blire tv & dator om inte internet segar det  med..

så nu är mitt comviqkompis slut . för alla er jag normalt smsar med :) bara så att ni vet . och alla småbutiker är nog stängda nu , för det är söndag ..
men ska handla imorn :D

saknar er frida , stefan & william <3

C ya , <3

leende me :D

Kommentarer
Postat av: Bella

vilken fin bild! :)



Svar: Jaa idag är det tråk söndag. Jag har inte heller så mycket för mig. Ojsan vaknade du vid 3.. oj så länge har jag aldrig sovit. mitt rekord är halv 1.. haha!! Ha en bra dag! kram

2008-07-06 @ 17:15:28
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Jen

ja faktiskt... några år sådär hahah :P

2008-07-06 @ 19:32:01
URL: http://www.metrobloggen.se/LittleDessert

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0