lugn fredag .

hello .

så ikäll blire tråk . alla som skulle vara med bailadeför att dom inte hade pengar & shit :C haha , bara jag och angelicah kvar , så vi sket i det .. haha

så det blir lugnt . tråk!

internet är onormalt segt & jag lovar att det är windows vistas fel !
vi ska byta till xp på den här datorn , så hoppas att det funkar då!
kan inte ens göra filmer på den här datorn , & jag har liksom samma program som min syster har .
SÅ JAG DAMPAR TYP SNART .
när internet inte funkar vill man ju göra videor ..
hah a, elr det vill jag ju göra hela tiden ! :P


Vilket är bäst , Windows XP eller Windows Vista ?

aja , ska kolla tv nu lite . sen hitta på ngt annat ,

ajustja , min syster kom hem till moi igår , helt full :) hahah , vid två typ .
så somnade hon i min säng när hon låg & åt :) hahaha
filmade henne , & visade det förut . hon skrattade och skämdes lite :D
du är för söt !

C ya , <3

fulla systersandra <3

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Har shoppat, klippt mig, umgåtts med kompisar oc h städat:p

2008-07-04 @ 17:24:03
URL: http://enlinda.webblogg.se/
Postat av: Jen

usch de är jobbigt att ändra tillbaka sånt =/

2008-07-04 @ 17:54:49
URL: http://www.metrobloggen.se/LittleDessert

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0