film , <3

hejsan .

så , vaknade vid tre idag IGEN !
skiiiiiit!
försökte verkligen att gå upp tidigt , hade mamma som min personliga väckarklocka , men henne hörde jag typ inte ens .
sen bad jag angelicah väcka mig vid elva , men vem glömde ? jo hon ! unge ..
inte för att jag skulle ha vaknat iaf :P hahah , sover verkligen djupt . hade typ 5 alarmklockor på min telefon också :S
så typiskt mig att sova länge & så har jag dom sjukaste drömmarna också :S :D haha , idag var det typ en skräckdröm .
kommer inte ihåg så mkt , men det jag kommer ihåg vill jag helst glömma :D hah a.

slog i min mellantå igår på min målarlåda :S gjorde såååå ont . trodde att jag brutit den , och det var mitt i natten också så det enda jag kunde tänka var , fyfan vad patetiskt det skulle vara att åka in till sjukhuset nu !
hahaha . har typ vrickat den , om man ens kan vricka en tå !? aja , ont gör det iaf :) men bruten är den inte !

tänkte lägga in lite bilder från de 3 filmerna jag såg igår :)

forgetting sarah marshall - SKITBRA *****
forgetting sarah marshall
one missed call - BRA ****
one missed call
you dont mess with the zohan - SKITBRA *****
you dont mess with the zohan

& sen låten som jag har i huvudet 24/7

armor for sleep - hold the door


Kommentarer
Postat av: Carro

tack så mycket :D

2008-07-08 @ 23:22:23
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack! jag är 18 :D

2008-07-09 @ 00:47:38
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0