snarkning till filmen ,

hej :)

agnes sov över hos mig igår . vi vaknade vid tolv, ett ? sen somnade jag om , & hon kollade på tv :) & sen somnade hon tydligen om igen . jag vaknade vid tre igen men då var hon redan vaken (:

haha , vad kul det var igår kväll ! hon kom hit vid åtta , sen gick vi till maxi vid halv nio & kom hem till mig vid nio ngngång igen . fast detta kanske inte var så kul, för det var då vi märkte att hennes pappas cykel som hon stallt utanför min port , var borta :S ngn hade snott den ! så var hon orolig över det ett tag, men efter ngn timma så blev det roligt igen :) haha


vi skulle se på all the boys love mandy lane , men hon somnade hela tiden ! innan det så hade jag tvingat henne att kolla på ett Hannah Montana avsnitt . hon har ju disney channel , så hon har bara sett den dåliga dubbade versionen . hon sa att det var lika dåligt , men ändå skrattade hon SKITMKT ! hahaha . snarkar gör hon iaf när hon sover :) gjorde en musiklista på min telefon med sega & sorgliga låtar , sen la jag den under hennes kudde :) hahah , så hon låg och lyssnade på musik sålänge när jag kollade på film (:

innan hon kom över igår , så skulle jag gå fram på stan & lämna filmen som jag och löövan sett dagen innan .
& klantiga jag väljer att ha på mig klackskor i den ÖVERDRIVNA VÄRMEN ! haha . skulle lämna filmen , handla på ica sen gå hem . men jag kunde inte klara det till ica , så jag gick hem för ett snabbt skobyte :) haha , mina hälar är iaf döda nu  ! har jättesöta hello kitty plåster på båda hälarna & båda lilltårna :) hahaha

iaf  , när hon somnade så valde jag att se på en film som jag inte sett innan , the quiet, men elisha cuthbert (the girl next door / 24)camilla belle (when a stranger calls) den handlade om Dot (camilla) vars pappa dött & om hennes gudfamilj som hon får bo hos pga det . hon är både döv & stum , men märker genast att ngt inte står rätt till i den lilla perfekta familjen !

the quiet - SJUKTBRA *****
the quiet  camilla belle  the quiet elisha cuthbert

C ya , <3

agnes & jag <3 bara för att ...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: tack :)

Ikväll blir det utgång, sj då?

2008-08-02 @ 17:29:17
URL: http://jels.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha ja, bättre tider på dig nu va? ;)

2008-08-02 @ 17:41:20
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha söt du är då :)

2008-08-02 @ 17:47:42
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha göre då?:)

2008-08-02 @ 17:55:48
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Robin

Du verkar vara en otroligt sprallig och intressant människa :)

2008-08-03 @ 16:38:51
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0