meh work, damnit!!

ugh ! ok idag har mitt internet varit segt som fan!!
inte för att jag har varit hemma hela dagen , men iaf! orka att man ska betala över 800 kr för internet som är segast i världen . JAG HATAR MOBILT BREDBAND!!

idag var man iaf med kusinmalin & systerfrida + hennes smågrabbar :)
blev att gå fram på stan och handla lite (: det var dock kallt ute eftersom solen envisades med att gömma sig bakom en massa dumma moln :/ men, vi satt iaf ute vid några parkbänkar och fikade lite ;) haha
sen blev det att gå upp till systerfrida och muppa oss!

nu sitter man iaf hemma och fryser framför datorn/tvn - (som självklart visar repriser på repriser^^)
ska nog lägga mig lite tidigare och försöka att läsa klart "flickan från ovan" . vill så gärna börja läsa min twilight bok, men inte förens den andra är färdigläst :)
ha en god natt folket (: i know i will.. with your dad & all ^^ grrr :p - oh also, förvänta er en del pappa skämt här då och då :) its my passion .. your dad i mean :)

pÖssss <3

bilder från dagen ;
bjuder på pose bilder :)  bjuder på pose bilder :)       

Kommentarer
Postat av: froidan

<3<3<3

2009-05-22 @ 01:00:16
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Malin

<3<3

2009-05-22 @ 01:01:44
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha skämmigt ju ;) fast vadå om man vill ha snygga bilder så ska man väl skita i om folk glor ;)

ja du måste städa faktiskt ;) gogogo!

<3<3

2009-05-22 @ 01:25:50
URL: http://mmalinnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0