tråk på mig & usch på denna söndag!

okej , JAG BER OM URSÄKT! :D vet att jag har varit sjukt dålig på att skriva & uppdatera här . och jag lovade att sköta mig men ugh .., haha , jag vet inte vrf jag inte kan uppdatera dagligen . när jag tänker på min blogg så känner jag mig stressad och trött .. hoppas det försvinner (Y) har en känsla av att om jag fortsätter , så känns den som min baby igen :) lmao !

okej . så idag har man bara varit hemma och segat . har ju haft en tävling på min youtube , som blev rätt stor om man säger så :/ 114 videoinlägg (fandomvideos) har jag suttit och gått igenom idag .. och har narrowed it down , till ca 30 videor :/ haha . ska försöka minska på numrerna lite till innan jag väljer vinnarna ..

mitt internet har varit sjukt jobbigt de sista dagarna .. låt mig påpeka, MITT SJUKT DYRA INTERNET!!
jag måste betala över 800 kr i månaden .. det är tydligen betalning var 3e månad , vilket jag fick veta genom en räkning som kom förra månaden :/ jag kommer att vara fattig i juni , yay ? nej!
laddade upp en video inatt som jag jobbade på hela dagen igår .. tog timmar.. TIMMAR , att ladda upp skiten :/
så man somnade nog vid halv 5 .. aja , lägger upp den iaf . inte för att folk (som att ngn läser min blogg längre) kommer att vilja se den xD men yes , man är en nördvidder deep inside :D  dollhouse <3



ha det bra allesammans ..
ska bättra mig :) i promise forreal this time!! <3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0