ohyay a happy day!

halloj :)

ugh , okej egentligen så har den här dagen varit väldigt dålig :) HAHA ! har målat hela dagen, fortfarande FÖRKYLD (stora bokstäver får det att se mer farligt ut :O) or not .. & så hade man en 9 sidors uppsats som skulle lämnas in idag :/ hade inte kommit så långt, så bestämde mig för att stanna i skolan i ca 2 timmar för att försöka bli klar .. men nej :) that didn't happen! frågade min lärare vad som skulle hända om man lämnade in den försent och hon sa att det skulle påverka betygen negativt :/ crap ! & jag som har bra betyg i svenska :/ aja, tog en buss från skolan och var hemma vid 5 :/
det var när man kom hem som dagen vände och blev bra igen :) tvättade rent min tatuering (bilder längre ner)
blev väääldigt nöjd med den, även fast den inte läkt mkt överhuvudtaget , så ser man hur bra den kommer bli :) mami gjorde iordning hamburgare med bröd till mig som man åt innan kaffe och (ci) allt kändes toppen !
sen kommer det .. jag går in i mitt rum och stänger dörren, men kollar lite hastigt på sängen , där jag ser ett PAKET :O
MIN BOK HADE KOMMIT !! :p yaays , twilight ååh älskade twilight!! hahah , yes , jag förstår hur lame jag låter ! men jag har alltid velat läsa boken, eftersom alla säger att den är bättre än filmen! och filmen var skitbra ^^
var bara tvungen att köpa den :p cdon.com - din twilightboks försäljare på nätet ;)
det blir nog att läsa klart boken jag började på i måndags först dock - flickan från ovan :) den rekommenderar jag lugnt!

och nej , jag är egentligen ingen boknörd :p filmer är min grej :) men idk .. har börjat läsa igen :) yay ! kanske är det som ger tillbaka orken att blogga :o or not . jag börjar iaf sköta mig nu :)
pics time!!


tattoo (igår)    twilight :)  båda , den svarta (full med färg)  röda, precis nytvättad :)

jag är klantig när jag målar :) svarta tatueringen full med grå färg :)
och den nya röda är precis nytvättad :) fick dock inte bort den röda färgen runtomkring på armen :)
blir första duschen imornbitti :) LEDIG TORSDAG & FREDAG <3

pussss

(test*)


Kommentarer
Postat av: Elise

Mmh en sådan sjuk människa ^^

Go blondinbella säger jag iallafall,

aa bilden på chad e inte helt fel :D



fin blogg föresten :)

2009-05-20 @ 21:45:06
URL: http://liesy.blogg.se/
Postat av: Zara

Jo det är bara bra här :) Hur är det hemma hos familjen stenånger då ?

2009-05-20 @ 22:58:59
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: Sandra is the shit!

så fin den blev :) vill också tatuera mig snart :) <3<3

2009-05-22 @ 07:55:15
URL: http://ensandran.blogg.se/
Postat av: Elise Sandberg

Tackar :)

ja jag är beroende av Oth, sitter fast klistrad

varje söndag ;)



Måste fråga om du kan ändra headern på bloggar ?

är helt förälskad i din, kanske skulle du vilja

hjälpa mig ? :)

2009-05-23 @ 14:51:46
URL: http://liesy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0