i'm back !! (soard of)

nemen hej!
det var inte igår!! :D haha . jag vet inte vad jag har hållit på med . dissat bloggen totalt för jag har inte haft ngn energi till det nu på sistone .. så , en ny fräsch start kanske ? har ju blivit trackad av mina systrar som tkr att jag måste börja blogga igen xD haha . så , för eran skull .. systersandra - nu har du ngt att göra på dagarna ! ;) skoja !


så, vad händer i mitt liv nu ?
- går andra året på måleri linjen, på världens bästa skola xD (örebro praktiska gymnasium)
där vi jobbar hårt & lär oss en massa :) som idag, då fick vi sprutmåla väggar (: det var skojs .
hade inte gjort det innan , men det var inte så svårt .. på måndagar släpar jag mig upp ur sängen klockan 5 på morgonen för att ta 6 bussen in till örebro, där våran lärare hämtar oss vid stationen & sedan kör oss till nora , där vi renoverar 2 lägenheter . vi är äntligen klara med den första . blev att tapetsera klart alla väggar förra veckan . så nu har vi börjat jobba mer i den andra lägenheten . i måndags spenderade jag hela dagen åt att måla köket & spackla en massa väggar i ett sovrum :)
- när jag inte är i skolan så blir det att försöka umgås med familj & vänner så gott som det går .
har ett beroende; att göra videor!
yes , jag är en youtube "vidder" . vilket då betyder att jag gör "fandom videos" med mina favorit serier/filmer . typ, heroes, one tree hill, gossip girl, greys anatomy, skins ..
jag vet att typ ingen av mina vänner förstår varför jag gör det . den enda som verkligen stöttat mig har varit min syster frida :) som till och med tittar & kommenterar lite då och då :D haha . sist jag kollade på min youtube , så hade jag 520 prenumeranter (subscribers) vilket är MYCKET!!
att göra videor är inte ngt som bara är en liten hobby, utan det är ngt jag kan tänka mig att jobba med bredvid måleriarbetet i framtiden . göra musikvideor elr till och med editera stora filmer .
lägger upp en video längst ner på inlägget, ifall att ni vill se vad det är jag gör för ngt :)
- annars händer det väl inte så mkt i mitt liv just nu :)
är fortfarande en KaffeBeroendeSittaUppeHelaNätternaMedDatorn människa :) ajustja , har "kommit ut" som rökare också xD HAHAHA . elr ah, det var väl några månader sen . började på sommarlovet ngngång .
jag vet .. *NEJ , fy . usch . moget!! orka!! grupptryck?* men nej . feströkare, till dagen efter rökare, till bara en till , till GE MIG MER rökare . jupp . hate it or love it . that's me ..


så , nu blir det bara att se om jag kan klara att hålla bloggen uppe igen :) ska försöka . jag LOVAR!



Claire Bennet - Running up that hill (heroes)
by; Emelie Stenånger - Sten0nger
en av mina senaste ..
lite mer "mörkare" stil än min vanliga xD

pussss*

Kommentarer
Postat av: Sandra♥

weee :) men gumman om du vill ha mer stöd så kanske jag kan kolla på någon video nåndag när jag har tid över.. blir ju mycket bloggläsande nu när du har börjat igen XD haha. LOVE YOU

2009-03-05 @ 16:05:04
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0