lördag :)

grattis till kusinmalin som fyller 17 idag !! stor du har blivit nu :) haha
älskardig ! får fira dig nästa helg med dricka ffs ! :p

denna helg kommer förmodligen spenderas hemma framför tvn/datorn med världens kramp i magen :S
you girls know what im talking about ...
jag får HUR ONT SOM HELST !! :@

iaf . har lust att dra över till syster en liten stund . men har faktiskt ingen ork .. får ta det lugnt så kanske värken försvinner snabbare :)
saknar emelie lööööv <3<3 har inte sett dig sen i måndags :S men nu på måndag så smäller det :D haha , vi får jobba stenhårt i nora (där vi renoverar lägenheter) & ha skojs med kärringen nere på cafét ! (elr inte, hon är mupp) hahahah
aja , ska nog göra en video nu elr ngt. kanske dricka lite cappuccino & ta en lussebulle :p


hör nog av mig senare :)

<3

im a vidder :)    grattis malin <3

Kommentarer
Postat av: sofie

svar: haha då har du lite att ta igen med andra ord:P hihih allt är bra här, mycket i skolan bara:/ själv?

2008-12-02 @ 19:20:52
URL: http://thenoteboook.blogg.se/
Postat av: sofie

svar: hehe okej ;D måste plugga jag med men orkar egentligen inte..fast jag borde! hah så nu måste jag på´t igen ;D ha det bäst så länge :D

2008-12-02 @ 19:29:46
URL: http://thenoteboook.blogg.se/
Postat av: sofie

svar: =)

hihi, nu är jag lite smått tillbaka igen!

2008-12-07 @ 12:23:28
URL: http://thenoteboook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0