sommar ,

hejsan, <3
har inte skrivit nu igen på hundra år :) lol , det där gick typ inte ihop ..
men nu ska jag försöka vara mer social på min fina blogg :P
haha ,
sommaren är äntligen här , har solat i helgen med matolja på benen :D haha ,
det funkar faktiskt . men kanske inte för mkt olja bara :)

läste klart min bok idag :) YEY .. "packad" av koren zailckas.. har kämpat med den ett tag nu , det är ju så segt att läsa ibland . men nu är jag äntligen klar , och ska bara skriva en bokrecension :P

nu ska jag ha mattelektion , vilket jag kanske inte direkt ser fram emot . tror att vi får se proven idag, och jag tror inte att jag klarade mig :) haha


C ya , <3

image105

 - koren zailckas bok "packad", är värd att läsa .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0