pussycatdolls , girlicious!

god morgon .
igår skippade jag greys anatomy och kollade på robin antins nya tv serie . en sökning på 3 tjejer som ska bilda den nya gruppen, girlicious . det var faktiskt bra , hade några favoriter av de 15 tjejer som var med igår , men 1 av de 3 som fick åka , var då en av mina favoriter . hon var lite bitchig , så whatever ... :P

när vi gick ifrån skolan igår på väg till bussen , så puttade antony mig så att jag ramlade på gräset :( buhuu
fick fula gräsfläckar på mina fina målarbyxor :@ bajspåhonom :P hahaha

ska snart till verkstaden . vet inte om jag måste riva tapeter i någon annans bås, för jag är klar i mitt ..

C ya , <3

  image119 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0