onsdawg ,

good morning :)
idag är det onsdag , vilket betyder GREYS ANATOMY :P:P
idag ska jag jobba i skolan , det blir jag och en till från min klass . tror vi ska måla väggarna på toaletterna :)
annars har jag ingen aning .. känner lite för att tapetsera , var ett tag sen , men mattias bestämmer! :)

yeye ,
nu ska jag antingen sitta vid datorn en stund till , eller så ska jag skriva rent min uppsats på datorn.. (skulle tydligen in för några veckor sen)
"oh , and yes .. imorse hostade jag så mkt på bussen så att det kommer tårar i mina ögon .. hände igår oxå ! skämmigt värre"  :D iaf ,

C ya , <3

                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0