begravning :'(

kom nyss hem från begravningen . det var jättefint .
försökte hålla mig i början , men sen blev det för svårt ..
spec när prästen började prata om hur farfar var som person , om hans humor som han hade kvar in i dom sista dagarna och om hans kärlek till farmor , <3
vi sjöng några låtar emellanåt..
usch vad jag grät när vi gick fram med rosorna , vi stod och kramades alla fyra
(jag, frida, sandra & pappa - mamma var hemma med bebisen) sen fick vi sätta oss ner igen .
och då hade jag tydligen suttit bredvid min bror , som jag inte alls kände igen . jag kände igen min andra bror som satt bredvid honom och så :S så det var en konstig känsla ..
vi måste fan ta upp kontakten , <3

efter vi lämnat kyrkan gick vi till minneslunden och tände ljus .
Farfar , jag kommer sakna dig massor ..

jag ska bara ta det lugnt resten av dagen och mysa med william .


C ya , <3

     

Kommentarer
Postat av: Micke

Fina blider..
R.I.P Farfar :.(

2008-01-31 @ 20:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0