så så vackert med lager av spackel ,

god morgon .
idag ska jag work worka hela dagen ute i verkstaden ..
ska fortsätta med att bredspackla , sen kanske sätta upp ngn tapetvåd (får se hur mkt tid det tar)




Igår såg jag ngt som verkligen störde mig i tvtidningen .. ALLA JHÄVLA DUMMA SVENSKA ÖVERSÄTTNINGAR PÅ ENGELSKA FILMER , wtf ?
Dom kan ju iaf översätta så att det heter likadant som det engelska men på svenska !
Som t.ex , days of our lives - som ska bli - dagarna i våra liv , heter Våra bästa år ?!
Jag såg en film i går tisdags - the sisterhood of the traveling pants , som översattes - systrar i jeans ?!
(filmen var riktigt bra btw , med america ferrera "ugly betty" , blake lively "gossip girl" mm ..)
Iaf , SVENSKAR ÄR SÅÅÅ REEEJÄLT LAMA !

C ya , <3


Kommentarer
Postat av: Frida

vsg :)

2008-02-28 @ 13:02:14
URL: http://froidans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0