klant papsen ,

hahahaa ,
kom och tänka på en sak som hände på fredagen då jag och pappa åkte in till örebro för att köpa en ny mobil till mig :)
vi stannade för att ta en snabbfika på pressbyrån . Dun Dun Duuuun !
det var där pappa var så fruktansvärt klantig ;

jag skulle ha en mugg med varm chocklad & när han ska dra ut en mugg till mig så har han ner alla muggarna på golvet. han ursäktar sig , tar upp dom och fortsätter . nu skulle han ta ner en oboy påse från hyllan , och lyckas på ngt vis ha ner alla dom också!! han ber återigen om ursäkt , tar upp påsarna & fortsätter med att dona vid cappuccino maskinen .. nu har det då bildats en kö bakom oss & jag uppmärksammar några irriterande blickar . men ler glatt och kollar på pappa som försöker förstå sig på maskinen . han tar sedan en liten mugg , ställer den prydligt där den ska stå i cappuccino maskinen & trycker på knappen där det står , STOR MUGG !
jag såg då detta , men sa inget (har faktiskt ingen aning om varför xD) men pappa förstår då detta när det rinner över muggen och tar fram en större mugg och häller över allt i den :)
sen betalade vi och gick ut ..
han skrattade självklart åt det efteråt :P

 - papi , du är för go´

Kommentarer
Postat av: Nina

början på nov.. :D

2008-07-29 @ 18:38:50
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0