fika idag kanske ?

hejsan .
sitter i skolan nu , ska börja måla snart :D
tänkte höra med malin & angelicah om dom ville fika idag :) angelicah kommer iaf , nu är det bara malin :D

kom hem vid sex igår efter samtalet :S sa att jag hade mkt i frånvaro , men det vet jag själv att det mest är i december & januari .. det är ju då allt skit har hänt och jag har varit hemma mkt ..
iaf , duschade och avslutade kvällen med gossip girl & nynne (som tydligen skulle vara en skitdålig kopia av bridget jones, men nynne är MKT bättre än fula bridget !) sen somnade jag vid halv elva tror jag elr elva kanske den var :D
aja , ska snart till verkstaden ..


C ya , <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0